Кошик
5437 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (67) 604-07-07
+380 (66) 604-07-07
+380 (73) 604-07-07
МАРКЕТ АЗІЙСЬКИХ ПРОДУКТІВ

Повернення і гарантії

Умови повернення чи обміну


Покупець має право замінити товар на аналогічний або повернути кошти виключно за товар неналежної якості (якщо на упаковці товару виявлені недоліки, пошкоджена оригінальна упаковка або не задовольняє термін придатності. 


У разі повернення або обміну товару у відділенні Нової Пошти - транспортні послуги компанія Asiafoods оплачує за свій рахунок за умови, що товар оглянули і повернули в відділенні Нової Пошти або в присутності кур'єра Нової Пошти (тобто послуга попереднього огляду товару). 
 
У разі повернення або обміну товару після отримання та оформлення документів на оплату товару і транспортних послуг компанії Нова Пошта, клієнт має можливість повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки, а також клієнт повинен повідомити менеджерам компанії Asiafoods по тел. / viber +380676040707 або на asiafoodsua@gmail.com номер замовлення, і причину повернення. В даному випадку транспортні послуги компанії Нова Пошта в обидві сторони оплачує клієнт. 
 
Повернення після огляду товарів у відділенні Нової Пошти (оплата транспортних послуг за рахунок компанії Asiafoods). 
 
Повернення протягом 14 днів після отримання (оплата транспортних послуг за рахунок Клієнта). 
 
Охолоджені або заморожені товари підлягають поверненню ТІЛЬКИ при огляді і повернення в відділенні Нової Пошти або в присутність кур'єра Нової Пошти. 

Повернення товару здійснюється за адресою вказаною в колонці "відправник" в декларації компанії Нова Пошта, в разі втрати декларації просимо звернутися до менеджерів компанії Asiafoods по тел./ Viber +380676040707 або на asiafoodsua@gmail.com для уточнення адреси складу Нової Пошти та одержувача. 

 
Умови гарантії 

Гарантію за якість товару несе виробник товару. 
 
Зберігання товарів на складі компанії Asiafoods проводиться відповідно до температурними режимами товарів, зазначеними виробником на етикетці. 
 
Повернення грошових коштів за товар здійснюється на номер рахунки банківської картки Клієнта або Розрахунковий рахунок Клієнта протягом трьох (3) робочих днів з моменту отримання товарів компанією Asiafoods.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner